لاغر به عروسي: با استفاده از اين 3 راهنمايي مي توانيد آن را انجام دهيد

سلام، من به ورزش و مد علاقه دارم، من راهنمايي هاي متفاوتي در مورد مد و تناسب اندام دارم

لاغر به عروسي: با استفاده از اين 3 راهنمايي مي توانيد آن را انجام دهيد

۱۵۸ بازديد

در يكي از زيباترين روزهاي زندگي ما مي خواهيم زنان را به خصوصيت هاي خوب تبديل كنيم. از آنجا كه ما تنها يك بار در بهترين حالت ازدواج مي كنيم و فقط مي خواهيم در لباس عروسي ما كامل نگاه كنيم. اما فقط چند هفته پيش، لباس بزرگ ما به طور ناگهاني چيزي را در اينجا و آنجا تغيير داد. با راهنمايي 3 باريك ما، پوند هنوز در زمان به كلمه بله است..

نكته 1: اجتناب از شكر
مطمئنا، بدون شكر به راحتي كامل نيست. از آنجا كه مقصر تقريبا در همه جا در آن است. اما شما هنوز هم مي توانيد در برابر مصرف بيش از حد شكر انجام دهيد. هنگام خريد، هميشه بايد به مواد اوليه توجه داشته باشيد. وقتي شكر اول و مهم است، محصول به قفسه بازگردانده مي شود، زيرا قطعا بخش مهمي از آن است. اگر شما در فهرست مواد شربت گلوكز فروكتوز، مالت جو، شكر معكوس، دكستروز يا پودر شيرين شيرين را بخوانيد بهتر است دستان خود را از دست بدهد. يك چيز در پشت اين شرايط پنهان است: قند. به طور كلي، شما بايد از محصولات با مواد تشكيل دهنده اي كه به پايان مي رسد، اجتناب كنيد. البته شما مي توانيد هر زمان و هر وقت خودتان را به چيزي شيرين ببريد، اما اين استثنا را فقط يك بار در هفته محدود كنيد. لباس عروسي خود را در نظر بگيريد.

نكته 2: مقدار زيادي آب بنوشيد
حالا مي توانيد قبل از خوردن يك ليوان آب بزرگ بخوريد. اين شكم را پر مي كند و اولين احساس گرسنگي رفته است. ما اغلب گرسنگي را تشنه مي كنيم. اين آسان است كه آن را بررسي كنيد با مصرف يك ليوان آب بزرگ با هر بار كه احساس گرسنگي مي كنيد. اگر آب زيادي بخوريد، پوستي تازه و پرتقال به شما تحويل داده خواهد شد. اين يك اثر جانبي خوب براي عملكرد عالي در محراب است.

نكته 3: بدون الكل
اگر قصد داريد ازدواج كنيد و بخواهيد چند كيلو وزن را از دست بدهد، بايد از الكل تا آنجا كه ممكن است، خودداري كنيد. نوشيدني هاي الكلي داراي كالري و قند زيادي هستند. و به خصوص با عصر مشترك با دوستان، آن را به ندرت با يك شيشه اي باقي مي ماند. خوب، مهماني مرغ استثنا است. از آنجا كه شما مجاز به باز كردن آن با دختران خود هستيد. اگر با مشروب فروشي شراب، مشروبات الكلي و جين و تونيك باقي بمانيد، در اين صورت هم نخواهيد خورد..

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.