بمب كالري در شيشه: اين نوشيدني هاي گرم واقعا آن را دارند!

سلام، من به ورزش و مد علاقه دارم، من راهنمايي هاي متفاوتي در مورد مد و تناسب اندام دارم

بمب كالري در شيشه: اين نوشيدني هاي گرم واقعا آن را دارند!

۱۶۳ بازديد

بازار كريسمس بدون شراب تلخ، Feuerzangenbowle يا Eierpunsch چيست؟ اما به عنوان شيريني و اغوا كننده به عنوان نوشيدني هاي خوشمزه گرم، كالري بيشتر آنها را شامل مي شود. ما به شما يك نماي كلي از نوشيدني هايي كه دوست داريم براي نوشيدن در بالاي 10 كالري برتر ما اضافه

كنيم.

ما دوست داريم سال قبل از كريسمس را با شيريني هاي خوشمزه، بادام برنج و نوشيدني هاي گرم شيرين كنيم كه نه تنها در بازار كريسمس خوب است، بلكه ما را از داخل گرم مي كند. اما مراقب باشيد - eggnog، شراب خرد شده و برخي از ديگر همجنس گرايان داغ همه را در: شما نشان مي دهد كه چگونه بسياري از كالري در يك 200 ميلي ليتر جيوه وجود دارد. از اين به بعد، نه تنها حس گرما را با هر گنگ، بلكه شايد وجدان گناه مي كند؟

يك كل 367 كالري در يك فنجان - حتي بيشتر از يك پيتزاي يخ زده! تخم مرغ براي بيشتر قسمت هايي از eggnog، شراب، براندي، شكر و آب پرتقال تشكيل شده و اغلب با خامه خامه اي سرو مي شود. غذاي بسيار سنگين!

اين نيز با Feuerzangenbowle گرم است، كه نه تنها به دليل رم موجود در آن، بلكه به خاطر 256 كالري است. نوك اجازه مي دهد تا ما را با امداد نوشيدن بنوش: هنگامي كه Feuerzangenbowle flambéed، سپس الكل تبخير مي شود و كالري كم در فنجان باقي مي ماند.

اين نوشيدني از كاكائو گرم يا سرد و يك تكه از رم ساخته شده است. علاوه بر اين، كل اغلب گيلاس در بالاي صفحه است كه در نتيجه 225 كالري است. اگر از الكل جلوگيري كنيد، تعداد كالري ها به 182 كاهش مي يابد، بدون كرم فقط 139 است.

ممكن است در هر بازار كريسمس گم شود: شراب گلي كلاسيك كلاسيك. مخلوطي از الكل و قند آن را به 210 كالري در هر فنجان مي رساند. شراب گندم ثروتمند مانند جلبك يا گيلاس گلي است كه طعم را تغيير مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.